sobota, 14 września 2019

O sobie słów kilka

Witajcie,
Na imię mam Aldona, lat....czy możemy tą część pominąć? A w zasadzie niby dlaczego? Mam 43 lata. Prywatnie: żona, matka, urzędnik. Mam w życiu i to szczęście, że mam przy sobie najwspanialszych przyjaciół na świecie, takie moje anioły które dodają mi skrzydeł.

Skąd pomysł na bloga? Na pewno nie z umiejętności pisania. To nigdy nie było moją mocną stroną. Na pewno nie z nadmiaru wolnego czasu...hmmm, co to jest wolny czas? Ale na pewno z chęci zatrzymania najwspanialszych chwil jakie mi się przytrafiają. Zatrzymania nie tylko w formie zdjęć i filmów, ale również w formie słowa.

Czy mi to wyjdzie? Nie wiem. Ale póki nie spróbuję to się nie dowiem.

Z pamiętnika podróżnika, to blok głównie poświęcony Chorwacji, bo to Chorwacja, a szczególnie Półwysep Pelješac, znajdują szczególne miejsce w moim sercu. Moim i mojej rodziny. To tam spędzam wakacje od 16 lat, to tam chcę wracać i to to miejsce właśnie chcę pokazać i Wam moimi oczami.

Ale blog ten nie powstałby gdyby nie spełnione marzenia, gdyby nie One dzięki którym te marzenia się w zasadzie same realizują. 

Ten blog to pewnego rodzaju pamiętnik naszej wspólnej przygody.

Blog ten dedykuję Wam:

Agnieszka, Sylwia, Jola, Kasia, Marzenka, Iwonka, Karolinka, Jola, Kasia, Ewa, Marta - za to, że......że jesteście i że z Wami nawet niemożliwe staje się możliwym.

Marku -  za to, że Ci się chce chcieć z nami pływać. Bez Ciebie spełnienie marzeń nie byłoby takie proste.

Jacku, mężu mój osobisty - za to, że pokazałeś mi kawałek świata, który stał się naszym rajem, domem...bo tam dom Twój, gdzie serce Twoje.

Ewo, Jacku - za to, że jak mało kto potraficie się dzielić tym co piękne - swoim domem w Borje.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz